Лейка

    За съжаление това произведение се роди в не чак толкова добър за мен период. Бях вкъщи десетина дни- болна, първите 5 от които бяха кошмарни. От скуката която ме бе обзела след около 7мия ден някъде реших да видя какво мога да правя. Тогава забелязах опаковката от прах за пране, която дълго време стоеше, чакаща звездния си миг. Нямах конкретна представа какво точно да бъде, просто взех темперните бои, няколко тънки четки и малко търпение. Обичам флоралните мотиви така експериментирах с тях. Тъй като основата ми беше розова, заложих на тази цветова гама. След няколко часа се роди това. Най- накрая напръсках лейката със спрей лак за метал (такъв имах вкъщи). Остана ми единствено да направя дупките на капачката и да намеря на кого да я подаря. Силно се надявам да намеря човек, който с най- голямо желание да я ползва, защото е направена с много внимание....а и самата тя създава много настроение :)









Няма коментари:

Публикуване на коментар