Кутия- матрьошка

       За мое съжаление, този път се изложих с приготовленията за подаръка на един от най-близките ми хора- моята кака. Причината беше, че до последно се  чудех каква изненада да й приготвя. Най-накрая в 59 секунда се задействах (Papaselia ми обеща за по-нататък да ме сръчква, както тя се изрази ). И понеже ми се наложи да пътувам към рожденичката, то в сака освен дрехи място намериха и дървени кутии, хартия за декупаж, хартия и картони за картичка, филц, тънкописци, лепила, бои, четки, линии, ножици- пренесох почти цялата си работилница. За мой "късмет" пътуването (което по изключение беше с автобус) беше пълно приключение, единственото хубаво нещо беше, че се запознах с един доста мил и приятен човек. Така дългият път към дома не изглеждаше толкова секлетясващ :)
     Но да се върна към подаръка. Кутията всъщност представлява 3 кутии една в друга. Напомни ми на старите матрьошки, които някога с кака  имахме вкъщи. Първо ги боядисах в бяло, минах ги толкова ръце докато не побеляха. След това просто взех хартията за декупаж и пуснах на свобода въображението си. Никога нямам ясна представа какво ще се получи накрая... просто следвам интуицията и нюха си :) Най- накрая минах 2 ръце лак. Мисля, че тук е мястото да ви издам една малка тайна- няма смисъл да си купувате специален лак за декупаж от книжарниците. Просто отидете в най- близката железария и си купете лак на водна основа ( ако ползвате акрилни бои разбира се). Абсолютно няма никаква разлика във вида и резулатата спрямо лака за декупаж.
   Понеже работих в леко нетипични за мен условия, нямам снимки по време на работния процес, така че ще споделя само готовите неща :):):)






















Няма коментари:

Публикуване на коментар