Кутия за бижута

    Стигнах и до една от любимите ми теми- подаръка за приятелката ми Цвети. Първоначално замислях да й направя гривна или нещо такова, но една вечер с Петя ходихме до Слънчоглед и там видях една дървена кутия за бижута. Тя е от вида заготовки за техника декупаж. Тогава промених решението си и я купих. Огледах се и за хартия с която да я декорирам, акрилна боя за основата и филц за чекмеджетата. И така вече имах необходимите материали за работа. Имах  няколко дена за да я направя. Две вечери само боядисвах кутията- основата беше бяла. След като беше изсъхнала, избрах подходящите цветя от хартията за декупаж- едни червени ...отне ми известно време докато ги композирам как да бъдат разположени.След като ги бях залепила с медиума, минах отгоре с лак. Дръжките на чекмеджетата боядисах с червена акрилна боя. Най- накрая след като беше изсъхнала вече кутията изрязах подложки от червения филц и го поставих в чекмеджетата. За да е пълна изненадата написах по едно пожелание за всяко чекмедже, а в едно от тях поставих и едно мънисто- цветенце за Цветенцето :)
    Естествено трябваше да приготвя и картичка. За целта използвах като мотив същата хартия като тази за кутията.

в началото:
 някъде по средата:









 най- накрая :)

2 коментара:

  1. Едно от най-любимите ми твои творения!!!! Жалко само че не успях да го видя на живо ; ))

    ОтговорИзтриване
  2. И моето :) ще видиш някое следващо ;)

    ОтговорИзтриване