Подарък на Хрис

    Беше ми трудно да реша, какво да направя за рождения ден на една от най- добрите ми приятелки... Една събота се разхождах и влязох в едно магазинче за сувенири, домашни потреби и подаръци....Имаше толкова много хубави неща- очите ми светнаха както когато бях малка и ходихме в единствения магазин за вносни сладки в града. Сред много неща, забелязах едно малко, приказно огледалце ... и си казах това е.
    Следващото което трябваше да направя беше картичката. Понеже огледалцето бе в екрю, розово и лилаво, заложих на тази гама и за картичката. Харесва ми подаръците и картичките да са с еднаква тема. За това не се учудвайте когато разглеждате моите неща :)
    Накрая обаче сякаш нещо липсваше- да калъфче за огледалото. Взех назаем плат от Papaselia  защото нямах такъв в розово. Една вечер извадих шевната машина и след около час кроене, шиене и декориране беше готово и калъфчето.
    Естествено, че подаръка беше изненада- изпратих й го куриер. Радвам се, че успях да я направя малко повече щастлива :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар