Първи опит в декупажа

     Отдавна съм очарована от техниката на декупаж и нещата, които можеш да сътвориш с нея.
Онемявам от това, че можеш да вдъхнеш съвсем нов живот на ...всичко :) Някога бях гледала в магазин Jusk едни пана за рисуване. Имат различни размери, но на мен някак си ми харесаха най-малкия. И се заредих с 2 пакета от по 4 броя във всеки. Така доста време стояха в моя импровизиран шкаф за материали. Повода да ги извадя беше когато реших да ги ползвам за един колаж на малкия ми племенник :) Естествено трябваше да се запася и с медиум, лак, четки и хартия за декупаж. Посетих една книжарница и избрах хартия със мотив стари играчки. Избрах да използвам количка, мече и зайчета. Може би най-трудната част беше да избера подходящата снимка и да я обработя, така че и тя да придобие такъв ефект. След като я разпечатах я изрязах с ножица с мотив ми остана само да ги подредя по интересен начин. С много любов подарих колажа на сестра ми- една майка герой :*


 Мисля, че се получи много добре

Няма коментари:

Публикуване на коментар