Мъжка картичка за имен ден

   От много отдавна не съм сядала за да споделя с вас нещата, които съм правила. Бях изпаднала в нещо като творческа дупка- без муза, без стимул, без вдъхновение, без желание дори и за писането в блога. Лошото беше, че този период продължи твърде дълго, засягайки дори и един от най-вълнуващите месеци- декември. Месец изпълнен с толкова много красота, вълшебство, надежди и доброта. Няма да ви описвам как се чувствах самата аз от тези мои празни месеци. Да искаш да изненадаш любимите хора с нещо което сам си направил, а да нямаш капка желание за това. Може би това е най-лошо, което може да се случи на един хендмейкър. Радвам се обаче, че малко по малко започнах да излизам от това състояние. Надявам с началото на новата година да съм се заредила с емоции, които да вложа в бъдещи проекти.
  Сега ще споделя с вас първо по-стари неща, а по-нататък и по-новите.
  Това е една картичка, която направих за Димитровден. Като цяло при мъжките картички няма много голям избор за разнообразие. Тук отново заложих на класиката, а именно- мъжка риза.





2 коментара: