Подарък ваучер

   Ето че отново дойде рожденият ден на една от най-добрите ми приятелки :) Тя е много специална за мен, защото с нея споделихме последните си години много близки. Усещам я като част от мен и когато сме далеч една от друга или не се чуваме известно време, изпитвам някаква празнина. Щастливка съм, че наред с всички любими хора край мен имам и нея за приятел :) Ето защо за подарък на най-специалният й ден исках да е нещо много лично и много нейно :)
    Реших да я изненадам с някоя глезотийка, за да се почувства тя много специална, а и да си почине. Направих един ваучер с указания за вида и мястото на случване на подаръка й. Благодарности на Ради за съдействието което ми оказа :)
    Към подаръка естествено имаше и картичка :)
















2 коментара:

  1. Личи си старанието и любовта, с които си ги сътворила ; )))

    ОтговорИзтриване
  2. ...благодаря, дано и рожденничката да го е усетила

    ОтговорИзтриване