Детски шноли

       Преди известно време попаднах на информация за един базар за ръчно направени неща- бижута, чанти, аксесоари и много други неща. Докато разглеждах кои ще бъдат участниците попаднах на личната страница на една жена- Ива .Тя прави шноли, диадеми,  ленти, цветя от плат и други аксесоари. Останах възхитена от нейните творения. Направо бих казала, че се влюбих :) Ето така може би се роди тази моя нова страст. Разбира се на датата на базара отидох да го посетя, но измолих приятелят ми да дойде с мен. Той много ме покрепя във всяко мое начинание :) и то с мнооооого търпение :) :) :) :) :)
      И така разгледах първо всички изложени неща на базара и най-накрая отидох при Ива. Тя се оказа много весела, позитивна и приветлива. Разглеждах нещата й с огромен интерес...толкова много красоти. Тя имаше клиенти и когато останахме насаме й споделих колко много ми харесват нещата й, че аз също правя различни творения и че в мен се е зародило желание да правя и аз подобни на нейните неща. Тя сподели с мен някои мнения и ми даде няколко съвета. Един от тях беше преди да запретна ръкави да поразгледам какво правят хората по света в тази област. И така послушах я :) заредих Pinterest и  започнах да гледам... и гледах... и гледах..... и гледах.
     Няколко дена по-късно посетих няколко магазини- кинкалерии и се снабдих с определени материали, е имах и запаси вкъщи :) Напоследък тонусът ми беше паднал, музата беше в почивка, но все пак работя по един проект за подарък. Една събота вечер след като вече работих по него от нищото, изведнъж просто отворих закупените материали и започнах да правя едни детски шноли. Когато видах как се получиха първите 2-3 направо започнах да си подскачам като малко детенце, което е мечтало за розов балон и най-накрая го получава. За мое съжаление, моята любов е в командировка от известно време, ето защо нямах щастието наяве да споделя радостта си с него, но я споделих с Петето :) След това направих и още няколко....и още няколко :) :) :)
    Реших някои от тях да подаря на кръщелницата на Петя- едно много слънчево и щастливо дете  :) :) :)



 
 





 

 





1 коментар: