Първа поръчка

   Един от най-щастливите ми моменти, беше когато след бялата гривна с кръстче , получих първата си поръчка. Беше един много, много вълнуващ ден.
   Нещата, които ми поръчаха да направя бяха:
      - дамска гривна от черни естествени камъни със сребристи мъниста
      - мъжко колие от дървени мъниста с кръст
   И тръгнах на лов- беше лесно да намеря всички мъниста, но този кръст доста ме измъчи. Желанието на поръчителят ми беше той да е дървен. Обикалях на доста места, дори ходих и в църквата. За съжаление нищо. Накрая се сетих, че съм виждала кръстове от хематит (естествен минерал). И така вече всичко нужно беше налице.
Необходими материали
   - за гривната- мъниста и силиконов ластик
   - за колието- мъниста, кръст, шнур за нанизване, лак
Понеже дървените мъниста, бяха боядисани, финално ги напръсках с лак за коса :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар