Мацката

    Снощи ме обзе страхотно вдъхновение и муза. Крайният резултат- една от най-добрите ми хрумки. Добре, че има още поводи, за които да творя :)
Ето я и нея:

          
Помолиха ме да споделя нещо повече за това как съм направила картичката. Ето защо ще добавя още малко информация за нея. Идеята ми за картичката беше да е нещо с бижу, защото подаръка беше гривна. А след като реших да е с бижу, реших да направя и една мацка. И тъй като не съм кой знае колко добра в рисуването, потърсих  шаблон за нея...в резултат от търсенето, избрах това :)
   
    Принтирах го и го изрязах. След това просто оформих мацката върху хартията,  малко светлосенки и най- накрая я напръсках с лак за коса. Ползвам това, защото в противен случай, моливът ще се размаже, а лака го запечатва (научих тази хитринка преди години от едно момче). 
   После само ми остана да направя бижуто за картичката- вкъщи имам мъниста- избрах няколко и ги приших към картичката :)




3 коментара:

  1. Най-доброто от твоите творения! Пожелавам ти всяко следващо да е по-добро от предходното!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пожеланието, да ти се връща в пъти ;) :*

    ОтговорИзтриване